Trista saker...

... händer på jobbet nu... Hade möte igår och nu har de (chefer) kommit fram till att skutan ska splittras. Det ska sparas pengar minsann.. Fan vilken jäkla kalldusch det var att få det över sig, hade aldrig kunnat gissa att det var vad mötet skulle handla om... Fattar inte varför de ger sig på grupper som fungerar, men så är det alltid.. De grupper som det är struligt med ger de sig aldrig på... Lessen och arg blir man.. Nu ska vi ha enskilda samtal med fru chef, vad vi vill... Men nu är frågan, VAD vill jag?!?!? Söka måndag- fredag och inga helger eller söka mig till nån av de andra våningarna.. Då är ju också frågan vilken våning.. JA VILL VA PÅ SKUTAN MED SKUTANS PERSONAL!!! Det vet jag, men det alternativet finns ju liksom inte... Får tänka och prata med Andreas under helgen.. Mitt enskilda är sen på tisdag 10.15... Och OM nu alla vill samma sak, HUR löser hon det då? Shit... Aldrig är det nån chef som det blir ändring för, nääe ta de på golvet hela tiden...

Hörde idag en väldigt hemsk sak.. :´( Mina tankar finns hos de berörda. Tänker massor!! När det händer sånna här saker kan man undra hur världen egentligen funkar.. Orättvist är vad det är...

Kommentarer
Postat av: malin olsson

usch, mycket trist där/här, du!!! :(



Sök till andra våningar och se hur det blir. Vem vet, det kan ju bli riktigt bra.





2009-04-25 @ 09:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0