Kanske dags igen...

... att uppdatera mina stackars läsare lite om vad som händer hos mig.... Åkte i måndags morse iväg till Västerås, hälsa på syster och Stella.. Det var trevligt. Stella är ju bara helt underbar, vilken go tjej alltså :-D Besöket blev tyvärr för kort, för på tisdag morron bar det tillbaka till Karlstad, där jobbet vänta...

På jobbet har vi alla lämnat våra önskemål på vad vi vill till hösten, men inga besked har vi fått än. Slutet av maj är det sagt att vi får veta... Bara att invänta...

Idag har ja jobbat kort dag, sen cykla jag till Fia för att dra vidare till simhallen.. När ja kom t Fia höll hon på att läsa, hon ville läsa klart kapitlet innan vi skulle ge oss iväg... Jag passade på att prova hennes nya spikmatta... La mig på den, det kändes lite i början, men sen glömde jag bort var jag befann mig... Jag somna :-O Hahaha, jag kan verkligen somna var som...  Efter min lilla middagslur och fias kapitelläsning så bar det iväg till badhuset.. Där simma vi, gött... Jag simma 40 längder :-D Bastade lite efter, skönt... Tog en paus hos Fia innan jag tog mig hemåt, haha...

Idag är det redan onsdag, vilket innebär en jobbdag kvar sen tar jag helgen... Andreas kommer hem på fredag *längtar* 
På lördag kommer syster med familj på ett litet besök också, trevligt :-) Kanske ut och äta.. Vi får se vad som händer... Mor och far menar sig nog också neråt då, kanske blir familjemiddag på nån av restaurangerna i stan, hihi... Återstår att se...

Köpte mig en *hosthost*  skvallertidning förut, kanske ska lägga mig och läsa den en liten stund innan Grey´s börjar.. Får så ont i nacken när ja sitter här och hänger, men har så dålig karaktär att ja aldrig tar mig härifrån ändå *skärpning*

Kyssochklem!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nästa gång får det allt bli ett längre besök, eller hur :-)

Duktig du är som simmar och simmar och simmar... och somnar på spikmattan :-D

Ses på lördag!

2009-05-07 @ 09:41:18
Postat av: fia

du är välkommen å komma å sova på min spikmatta :)

2009-05-08 @ 19:59:53
URL: http://ramen.blogg.se/
Postat av: carrie

ANANAS HAHA ja visste ju inte att du hade en blogg hörru :) den kommer läsas varje dag nu .. å så ska ja med er å simma tänkte ja när de passar. när ska ni dit nästa gång? idag jobbar ja kvällen men dagen imöra å sen e ja 3 ledig :D... kram på dig gömsa

2009-05-13 @ 06:32:02
URL: http://carrie.blogg.se/
Postat av: carrie

vart ju fel blogg adress på förra meddelandet hihi

2009-05-13 @ 06:37:43
URL: http://wwwcarrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0