Nu har beskedet landat....

Jag är en av de som får gå. Byta avd. De valde att gå efter anställningsår och då var ju jag en av de som rök direkt... Jag hade mina misstankar så det kom inte som nån chock direkt... Nu är det bara att blicka framåt.. Får välja mellan några avd, vet ej än vilka det gäller, men snart hoppas jag få veta.. Av oss tre som får flytta är jag den sista att välja, bara att hoppas att vi inte vill samma, eller ja att inte nån av de andra tar den vån jag vill.... Men men det återstår att se.... Bra blir det nog iaf.. Hoppas jag verkligen...

Idag har vi vart på cykeltur, cykla mot färjestad, sen över till råtorp runt på nåt vis så vi sen hamna på färjestad igen... Det blev en skön tur på 1 timme och en kvart cirka...

Idag har jag min lediga dag, den enda för en tid framåt.. Skulle egentligen vart ledig även på fredag, men då ska jag in och jobba ändå.. Kör lite byte med mig själv. Samma på tisdag, egentligen ledig, men jobbar in och är ledig den 22a istället... Dagen ja byter fredag mot är den dagen vi ska på kryssning.. Gör så här så sparar jag lite på mina semesterdagar :-P Är en snålis vad det gäller dem förstår ni, hahaha....

Ikväll är det vårruset, ska int va med... Vi på jobbet glömde av att anmäla oss, haha.. Men jag och Fia kanske ska ut och kolla, kika om vi ser några kändisar... :-D

Imorrn måste jag komma ihåg att ringa memira också, dags för återbesök av ögonen... Måste fråga dem om min ständiga huvudvärk har med detta att göra, tycker dock inte att jag anstränger mig nåt när jag ska se, men det kanske är undermedvetet... Hoppas verkligen att det snart ska försvinna iaf, för att gå med huvudvärk dagligen är inte nåt drömläge....

Nu färdigsvammlat, mat tack!! :-P

Kommentarer
Postat av: fia

jag känner igen den där känslan av ständig huvudvärk...

Cykla var gött :D!!

2009-05-13 @ 18:08:21
URL: http://ramen.blogg.se/
Postat av: carrie

vilka våningar får ni välja på?

2009-05-13 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0