Tisdag...

Hej alla! Nu har det gått en vecka sen jag började på min nya våning... Det har gått bra tycker ja, men självklart saknar jag min skuta.. Började jobba 1a sept, en kväll.. Mjukstartade med 4 patienter, det var lugnt och behagligt.. Sen på onsdag ramla det in 5 st, på samma gång nästan, så när ja kom hem då var ja helt slut i huvvet, ujujuj... Torsdag kom ytterligare 2.. Nån åkte hem också, så under helgen hade vi 10.. Det var körigt en sväng där, men vi hade extra folk inne på morron som tur var :-D
Idag har jag fått vara ledig iaf, det har vart underbart :-P Började dagen hos frisören, klippning och färgning stod på schemat... Hösten är här, så nu blev det mörkt igen :-D  Sen har jag plockat och grejat lite här hemma...

Vi har nu bokat in oss på vilka behandlingar vi vill ha när vi ska på SPA. Mejlade dem och fick svar nästan direkt.. Jag valde nåt för händerna och fötterna, Andreas ville ha massage.. Sen boka jag även in mig på sån hotstonemassage, det ska bli spännande.. Den får ja betala själv då, men det kostar ja på mig.. De andra behandlingarna ingår ju i paketet liksom :-D Åh det ska bli så härligt att komma iväg, bara va och bli ompysslad..

På fredag ska vi fara till Västerås och hälsa på.. Det ska bli najs, var ett tag sen vi var där nu... Hem igen på lördagkväll.. Och helgen efter där ska vi till norge.. Andreas lillasyster ska konfirmera sig så vi är bjudna dit.. Ska bli trevligt, lite nervös dock, då jag inte träffat så många av de som ska dit, hmm... Den stora frågan nu då...VAD I HUNDAN ska man ha på sig?!?!?! Jaja på nåt vis löser det sig väl.. Det brukar ju göra det ;-)

Nu skulle ja kunna tänka mig att krypa ner under täcket... Ja snart iaf, det får inte dröja många timmar inte, haha...

Kram och god natt!! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malins

Vad avis jag är på er som ska åka iväg på spa! Jag vill också :) Hotstonemassage låter spännande :)

Hoppas vi hinner ses på friskis innan vi far till stella? ;) kram

2009-09-08 @ 21:38:29
Postat av: Marie

Och dessa ständiga klädbekymmer :-/ Jämt ;-) Men du har ju så mycket fint så något lär ju passa in eller ;-)

Föresten vad ska du ha på dig när du åker till v-ås ASG

Ses snart... Kul :-)

2009-09-08 @ 22:08:54
Postat av: melanie

Men gud så skönt! vart ska ni åka på spa? Jag är riktigt avis mölla! Hotstone är sjukt skönt, värmen är så härlig.



skönt med frissabesök, gjorde jag också häromdagen. Men det blev det vanliga ljusa här vettu;)

2009-09-09 @ 06:48:50
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: Mallamani

HAhaha den evig frågan "Vad ska jag ha på mig?!"

Men som du skrev, det löser sig! :o)



Ha en bra tripp till V-ås.

2009-09-11 @ 10:16:56
Postat av: fia

ja vill oxå på spa... hmm..

ja, så är du ju även bjuden på stor fest den 19sept eftersom jag fyller år.. men de sket sig jue :(...

2009-09-11 @ 16:25:25
URL: http://ramen.blogg.se/
Postat av: Anso

Å nu är det 2 veckor sedan du började där, snart 3.........

2009-09-18 @ 08:51:37
Postat av: Marie

2009-09-08... Lite drygt tre månader sen sist... Vet inte hur det är med uppdateringen direkt ;)

2009-12-13 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0