Lördag....

Veckorna rullar på och det är redan lördag :-O
Idag har Fia vart ute och luftat mig lite, haha.. En tur till Rusta och willys blidde det, alltid kul att komma ut lite, hahaha.. Handlat blev det ju förstås..
Nu har jag grejat lite här hemma så jag blivit trött i både huvud och fötter.. Högläge på fötterna är det som gäller resten av kvällen.. Tur att det är Andreas som står för matlagningen idag..

Inte mycket att komma med idag heller, men ett litet livstecken iaf, alltid något ;)

Ha en finfin lördagskväll! Kramåhej!

Kommentarer
Postat av: Tina

jag vill se hur tjock du har blivit linda! :D Kan du inte lägga ut nån bild? :)

inte lång tid kvar nu innan din lilla TÖS kommer! (som jag gissar på, hehe)

2010-12-06 @ 08:32:27
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Jolie

Halloj Linda!

Trevlig med en blogg till ;-) Läser en hel del bloggar. haha. Min nya hobbie. När kommer bebisen? Grattis förresten om jag inte redan sagt det ;-)

2010-12-06 @ 13:45:59
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0