Stella...

Pratade med min goa systerdotter Stella (2 ½år) igår... Hon fråga lite olika saker, vad Andreas gjorde (han är lite av en favorit till henne), när jag sa att han jobbar vid datorn svara hon "konstigt, pappa jobbar också vid datorn" Haha hon är ju bara för go :-D Sen hade hon en undran till.. Hon undra nämligen HUR och VAR bebisen ska komma ut :-o Jadu Stella sa jag, det undrar jag också... När bebisen kommer var också en fråga hon hade.. Lite synd, när jag inte har något svar direkt, men jag sa att den kommer efter julen iaf.. När tomten vart här..

Söta unge vart får du allt ifrån.. Men det var ju helt klart väldigt bra frågor, många tankar som rör sig i en liten tjejs huvud..

Längtar efter att träffa henne, men snart så :-D

Kommentarer
Postat av: mallamani

Hihi himla bra frågor.

Hur och var kan vara knepigt att förklara.. När också iof.

Hon väntar på lill-kusin nu!:D

2010-12-12 @ 17:48:42
Postat av: Anso

Hahaha, ja det ska ju vara hon.....:)

2010-12-12 @ 18:09:32
Postat av: Tina

haha! min brorson ville igår att jag skulle lyfta en tung vikt för att visa hur stark jag va. då sa jag att "det får jag inte, för då kanske bebisarna kommer ut"

han förstog inte alls problemet utan tyckte snarare att jag då absolut skulle göra det så han fick se hur hans kusiner ser ut, haha! dom är så goa dom små!

2010-12-12 @ 23:24:19
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Jolie

Haha. I vår familj kommer bebisarna ut genom magen ;-)

Så G skulle dra upp min tröja och visa: Bebis kommer ut, HÄR! haha



Förresten Linda, ett tecken på att det börjar närma sig är att du hatar att vara gravid, gråter och känner att bebisen aldrig kommer komma ut :-) Min BM sa att det var ett bra tecken, det är meningen att man ska tröttna så att man ser framemot förlossningen, eller nått ;-)

2010-12-13 @ 12:15:26
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Ha ha ha dom är goa de amå. Min brorson undrade när jag gick med Lucas om bebisen kommer ut igenom magen eller snippan. ha ha ha ha Han hade sett förlossningskliniken eller vad programmet hette. Kram..

2010-12-13 @ 18:28:58
Postat av: Tina

haha, då kanske det är dags för mig snart då jolie, för det stadiet har jag kommit till nu! :)

2010-12-14 @ 18:37:46
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0