Besökshelg..

Då var det helt plötsligt söndageftermiddag och helgen är snart slut.. Våran helg har vart lugn (som om den brukar va nåt annat, haha).. Vi hade väldans trevligt med vännerna på fredagkväll, åt gott umgicks och halvkika på idol..
På lördag kom svärmor och hennes karl på besök :-D Vi var och handlade (man får passa på när bil kommer på besök), var även in en tur på barnens hus, där finns att mycket att köpa, haha.. Hittade lite julklappar åt underbara Stella :-D Sen köpte svärmora täcke och kudde som ska va till spjälsängen..

Sen bar det hem för att fixa mat, potatis,fläskfilé, tzatziki och sallad :-P Väldigt gott...
Sen bara slapp i soffan..

Idag åkte de hem mot norge igen och jag har bara slappat på soffan sen de åkte, ja innan också förstås för då var det ju skidstafett.. Och damerna fick ju stryk av just norge, hmm, det får det allt bli ändring på tycker jag.. Herrarna däremot de vann ju och norge kom på 3e plats, hihi..
Helt perfekt att vinterstudion och skidsäsongen börjat igen, det är ju så kul att följa :-D

Nu tackar jag för mig genom att ta plats i soffhörnet och kika på reprisen av Grey´s!

Seses!!

Kommentarer
Postat av: Anso

Ja det var riktigt trevligt i fredags :)

Hahaha kul att följa säger du, var det inte du som somnade ;)

Kramen

2010-11-22 @ 15:07:22
Postat av: Linda

Hahaha nääe anso, ja somna nästan ;) Men ja blev snabbt pigg, när det närma sig mål, hahaha...

2010-11-22 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0