Men...

... börjar jag redan tröttna :-O Detta var väl inte vad jag planerat, att jag skulle blogga en vecka, sen sluta, så jag gör ett litet försök igen, haha...
Men nu står det helt still i det lilla huvve jag bär högst på kroppen, vet inte vad jag ska ljuga ihop..
Imorrn är det första advent :-D Som jag längtat efter att få ställa upp ljusstakarna och stjärnorna och nu är det äntligen på plats :-D Så mysigt..

Mamma och pappa har vart här på besök, mamma hade med ett par gardiner hon fixat bra längd på, så nu är de uppe också.. Fixat och grejat lite och bara umgåtts, nice :-D

I tisdags var vi på jobbet på julbord, på Terassen i Mariebergsskogen. Jag är ju inte överförtjust i julbord, men gott var det ändå.. Jag äter ju bara det vanliga, typ skinka, köttbullar, prinskorv bla.. Jaja det var trevligt att komma ut alla på samma gång iaf..

Häromdagen när ja skulle logga in och se när och vad ja skulle få i pengar, så var min stora lön 14,50 kr, ujuj jag vet int om man ska skratta eller gråta, men det börjar verkligen på direkten med dålig inkomst.. På måndag får jag pengar från fk också, något mer är 14 riksdaler, men det är inget i närheten av det jag är van vid.. Haha det är inget man blir fet av detta, tur jag är så tjock redan..

Nu har jag svammlat på med bara onödigt. Nu tar jag en välförtjänt vila i soffan...
Vi ses la om en vecka eller så, haha!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Nej inte är det mkt man får ut inte, men det beror ju på hur mkt dagar man väljer att ta ut också. Men man lär sig att leva efter det man har, man får snåla;) Plus att jag är hellre hemma längre och lever lite fattigt hihi.



Kram!

2010-11-29 @ 12:13:05
Postat av: malin

Ah så mycket julklappar och julegott du får för de där fjorton kronorna..;P



Tycker det är roligt att du bloggar lite, även om det bara blir en gång i veckan,typ. Du får tänka på att dina mammalediga väninnor måste ha något att läsa på dagarna tummen upp



kram fr mej å lilla lillan

2010-12-01 @ 11:14:25
Postat av: Tina

hehe nej rik lär man knappast bli av att gå hemma, men uuuuuuuu va gött det är att inte jobba! :D

2010-12-06 @ 08:30:49
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0