nåt år senare...

Nu ska jag försöka börja blogga igen, haha det brukar ju gå sådär, det vet ja ju, men jag testar får vi se... Sist jag skrev var i september 09 och nu är det liksom november 10 :-O Ujujuj.. Det har hänt lite grejer under detta året kan ja ju säga.. Vi har flyttat till större lägenhet :-D Vi väntar vårt första barn :-D Det är beräknat att komma i slutet av december, man kan ju alltid hoppas att h*n väntar in det nya året iaf och blir en liten 11 :-D Men h*n är såklart välkommen när h*n väl bestämmer sig för att komma..

Vi har förberett lite, handlat hem endel grejer men inte allt för mycket.. Säng, skötbord finns hemma, dock ej ännu ihopsatt. Vagnen är beställd, får den i december nångång.. Lite kläder införskaffade, en lampa att ha vid sängen, spjälskydd och skötbädd..
Täcke och kuddar måste köpas och lakan och sånt.. Men jag tycker det är svårt, vad ska man ha för typ av grejer och var köper man det?

Nåt jag funderar på mer är vad som ska med i bb-väskan.. Där plockar man väl i det mest nödvändiga, inte för mycket grejer antar jag...Man blir väl förhoppningsvis inte kvar så länge, men det kan man ju heller aldrig veta...

Detta var en liten start på mitt bloggande och nu ska jag försöka slänga in nån liten rad varje dag, vi får la se hur det går med det, haha..

Tack för nu! Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

2010-11-17 @ 14:17:05
URL: http://bedamalin.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Jippi!! äntligen bloggar hon igen. :-) Kram...

2010-11-17 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0