Rädd..

Nu ska ni få höra nåt dumt.. Vakna inatt av att nån släppte in nåt i brevinkastet i dörren, tankarna snurrade men sen kom jag på att det måste va tidningen som kom ( men lite förvirrad blev ja ju för den var ju beställd till 1a dec och en månad framåt), kollade på klockan, sen skulle ja till att blunda när jag hör att nån tar i handtaget :-O Ojoj va rädd ja blev. Jag väckte Andreas och viska tyst vad jag hade hört, han hade hört tidningen men inget mer. Han tyckte jag skulle gå upp och titta vad det var, men jag sa att jag går ingenstans utan honom. "vi tänder ingen lampa" sa jag som istället tog på ficklampan på mobilen. Väl ute i hallen låg tidningen så fint där på mattan, jag smög mig fram till titthålet, men där va ju ingen (såklart). Ja viska till Andreas  "vi låter tidningen ligga kvar".. Hahaha så jäkla knäpp så ujujuj..
Det var ju säkert bara jag som inbillat mig att det tog i handtaget. A hade hört när tidningsbudet gick ut genom porten, säkert det jag hört också, men fick det till att det var vårat handtag..

Vi har skrattat åt detta idag, måste sett kul ut när vi (läs jag) smög där i hallen bakom andreas med ficklampan i högsta hugg.. Jaja otrevligt var det för stunden iaf, men direkt vi la oss igen somna jag på två röda.. Inatt vet jag iaf att det är tidningen som kommer, så jag kanske inte ens hör den nu :-D

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahahaha! jag ser det framför mig :D men jag förstår dig verkligen, man kan verkligen trissa upp sig ibland och speciellt på nätterna! man kan höra mycket som inte finns :)

2010-11-23 @ 10:56:06
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Marie

Asg... Vilken syn liksom... Men föresten när kommer eran morgontidning egentligen? På natten :-S

2010-11-23 @ 16:56:57
Postat av: fia

är du säker på att du inte sov & gick i sömnen då? :o)

2010-11-23 @ 17:16:20
URL: http://ramen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0