Torsdag...

Är det idag och jag är trött, trött, trött. Sov länge idag, kanske är därför.. Jaja, börja dagen som vanligt, med våra bästa år, haha, sjuk serie alltså.. Efter det fick jag faktiskt ett litet ryck, diska, sen dammsög jag soffan och sen hela lägenheten, men efter det gick liksom musten ur mig, ja somna fint på den andra soffan, nu vill jag inte göra nåt mer idag. Töligt värre så har vi tvättis kl 18 också.
Hade faktiskt i planerna att jag skulle skruva ihop skötbordet eller sängen idag också, men det tar jag nog imorrn eller en annan dag ;-)

Ojoj vilket uppiggande inlägg det blev idag :-o Bättre nästa gång hoppas jag..


Kommentarer
Postat av: Tina

Det är inte lätt att vara speciellt uppåt ofta såhär i slutet, hehe. Möe som e jobbigt nu :)

Man får planera in EN sak per dag som man ska göra, så får det räcka sen :)

tyckte du lät riktigt duktig som har fejjat så hemma idag! Å tvätt på det sen, hujja....

2010-11-18 @ 15:57:32
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Malin

vet inte vad som blev fel förra gången som jag skulle skriva ett inlägg :P

Ville bara säga att det är himla kul att du är igång med bloggandet igen, jag säger som Gert Fylking, ÄNTLIGEN :D

Hoppas allt är bra med dig och den lilla :) Kram!

2010-11-19 @ 15:13:18
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0