Jodå, jag lever att....

... har bara lite svårt att hinna med.. Vår lille prins har ju anlänt och han tar all uppmärksamhet.. Jag hinnar inte med nåt känns det som, men vi kommer väl in i detta också så småningom, haha...

Han föddes den 29e december kl 17.27  det hela tog 15 timmar, allt gick bra, men det var kämpigt.. Haha jag var nog inte den snällaste människan just då, men de är la vana personalen på fl.. Vi spenderade några dagar på avd 11 sen och hem kom vi 31a dec..

Imorgon blir han 3 veckor vår lille Nilas :-D 

Kommentarer
Postat av: Anso

Kul att du är tillbaka vännen ;)

2011-01-20 @ 10:03:12
Postat av: En liten del av mig

Visst går tiden fort? ;-) Jo man kommer in i det, men undrar fortfarande vart alla dagar och all tid tar vägen och M är ju snart 6 mån! Herregud;-)

2011-01-22 @ 09:14:03
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0