måndag..

Idag har vi haft besök av mor och far.. Och så i morse kom ett sms från min faster som var på ingång till stan, så hon kom också på besök, trevligt trevligt.. Nilas fick en gåva, fina kläder *tusen tack*

Vi har fått lite ordnat idag, det var delvis därför mamma och pappa kom neråt.. Får dock fortsätta ordna endel saker imorgon.. Det har hänt endel oväntade saker som jag inte vill gå in på här, men i slutet av veckan ska det vara klart, med det värsta iaf, hoppas jag iaf.. Sen är det bara att fokusera på att det blir bra och det blir det ju..

Vi var och köpte en babysitter idag, en gåva från Nilas farfar och fastrar, tror det kommer bli kalasbra, han har redan invigt den och suttit/ legat små stunder, verkar nöjd...

Nu har han vart vaken en stund, hoppas han somnar i rimlig tid inatt, lite jobbigt när han vaknar till vid 22-tiden för att sen somna vid 1 eller 2, natten som var somna han dock "redan" kl 12 :-O Håller tummarna..

Nu ska jag krama på mina killar, på återseende!

Kramochhej!!

Kommentarer
Postat av: Anso

Trevligt :)

Det kommer gå bra vännen, det ordnar sig ska du se.

Kram

2011-01-25 @ 19:33:42
Postat av: Tina

babysitter är ju kanon, det har vi fått till gossarna också! dom verkar tycka om att sitta/ligga i den, perfekt så man hinner göra liiite annant ibland också, typ laga mat ;) hehe

2011-01-25 @ 20:06:35
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Malins

Åh vad kul att du kommit igång med bloggandet igen :) Alltid kul att läsa det du skriver :)

Hoppas vi kan få till en liten träffa snart så jag får träffa lilleman :)

Kommer gå bra ska du se!! Tänker på er! Kramkram

2011-01-25 @ 22:42:52
Postat av: En liten del av mig

Det kommer gå jättebra Linda, lovar! KRAM!

2011-01-28 @ 09:27:57
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

Och ja, babysitter är guld värt!!

2011-01-28 @ 09:28:30
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

haha, nej det har jag aldrig varit med om;) men det är väl en risk man tar oavsett vart man köper hämtmat;)

2011-02-05 @ 12:15:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0